Nieuws

Laatste nieuws!

Alle antwoorden op een rijtje!

Met zo’n 8.000 deelnemers is een grote hoeveelheid aan vragen in de aanloop naar het evenement te verwachten. Gezien het veelal repeterende karakter hebben we een overzicht gemaakt. Vragen over o.a. je inschrijving,  aanwezige faciliteiten, parkeren en bedrijvenloop kan je hier terugvinden.

vestingloop20170112.jpg?hash=7280c978ff3a3cf9


Nieuw: 5 km Para Run!

blade_low_res.jpg?hash=95ea0dad479c9a61

Tijdens de 13e editie van de BrandLoyalty Vestingloop bieden we ook mindervalide runners de mogelijkheid om aan het gezelligste hardloopevent van Zuid-Nederland deel te nemen. Ben je visueel gehandicapt, een wheeler of ren je bijvoorbeeld op blades? Doe ook mee! De 5 km Para Run deelnemers (en eventuele begeleiders die gratis meedoen) starten vanuit een eigen vak. Uiteraard zorgen wij voor aangepaste faciliteiten. Schrijf je snel in gezien het beperkt aantal beschikbare startnummers.

wheeler_low_res.jpg?hash=7341477b1904c6a5


BrandLoyalty ook de komende 3 jaar hoofdsponsor Vestingloop

Met de ondertekening van het sponsorcontract door BrandLoyalty is tegelijkertijd het startschot gegeven voor de inschrijving van de 13e editie van de BrandLoyalty Vestingloop ’s-Hertogenbosch. Hèt gezelligste hardloopevenement van Zuid-Nederland.Stichting Vestingloop is ambitieus en wil groeien. De verbintenis van hoofdsponsor BrandLoyalty draagt dan ook zeker bij aan een financieel gunstig klimaat om de toekomstplannen te verwezenlijken.

In aanwezigheid van Maurice Horsten (bestuursvoorzitter Stichting Vestingloop) en Claudia Mennen (CFO BrandLoyalty) is vandaag de samenwerking voor wederom 3 jaar beklonken. Maurice Horsten: “We zijn we zeer verheugd dat we ook de komende 3 jaar op de steun van BrandLoyalty mogen rekenen. Natuurlijk op financieel gebied, maar zeker ook gezien hun affiniteit en opgedane kennis in de topsport. BrandLoyalty is dan ook een fantastische partner om onze doelstelling te realiseren: een onderscheidend en laagdrempelig evenement zijn in een verrassend vestingstad decor. Met een sterke vitaliteitsboodschap en –programma.” Claudia Mennen: “BrandLoyalty gelooft dat mensen beter presteren in hun werk als ze zich lichamelijk oké voelen. Daar past de Vestingloop helemaal bij. We verbinden niet alleen onze naam aan het evenement, we dagen onze internationale collega’s en relaties uit om het maximale uit zichzelf te halen. Ik benadruk specifiek internationale collega’s, want collega’s vanuit de hele wereld doen mee. Daarnaast denken we mee met de organisatie om dit unieke evenement naar een volgend niveau te tillen. We kijken uit naar de 13e editie!”

1B2U3056.jpg?hash=1cf4905266c26e5e


Meer nieuws >