Hoofdsponsor

Hoofdsponsor

In december 2014 presenteerde de stichting Vestingloop 's-Hertogenbosch haar toekomstvisie 'Vestingloop 2.0'. aan het bedrijfsleven, waarbij Vitaliteit & Gezondheid en een nieuw parcours door de stad voorop staan. De bijeenkomst vond plaats in het auditorium van het nieuwe pand van de nieuwe naamgever van de Vestingloop: BrandLoyalty. Het event draagt sinds 2015 de naam: BrandLoyalty Vestingloop. BrandLoyalty neemt het stokje over van Ricoh Nederland, die sinds 2011 aan het loopevent verbonden was en vanaf 2012 als naamgever.

Robert van der Wallen, BrandLoyalty:
“Het was tijdens de bijeenkomst op 1 december fantastisch om de hoeveelheid interesse van diverse Bossche bedrijven en ondernemers in de Vestingloop 2015 te zien. Wij hebben er vertrouwen in dat we opnieuw een enorme stap kunnen zetten om de Vestingloop het mooiste loop evenement van Nederland te maken".

  • BrandLoyalty.jpg